druk

Przedsiębiorca, by mógł dotrzeć do klientów ze swoim produktem lub usługą potrzebuje reklamy i informacji na ich temat. Profesjonalne foldery reklamowe, banery, ulotki można dziś uzyskać samodzielnie przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu drukującego. W przypadku rozwiązań Oki listę do tej listy można dodać jeszcze druk na folii.

O tym, że funkcjonalność współczesnych laserowych urządzeń drukujących Oki wykracza coraz dalej poza granice wyznaczane przez potrzeby biurowe wiedzą już chyba wszyscy. Przedsiębiorca do sukcesu potrzebuje dwóch rzeczy – pomysłu i realizacji tego, co chce zaoferować klientom oraz dotarcia do potencjalnych klientów z informacją o swoim rozwiązaniu. Od takiego zdania najprawdopodobniej zaczyna się każdy podręcznik biznesowy. Najprawdopodobniej w drugim akapicie wstępu takiej książki napisane jest o tym, że reklama jest dźwignią handlu. Ta podlega ciągłej ewolucji w której wykorzystuje zdobycze cywilizacyjne takie jak druk, radio, telewizja czy Internet. Tu warto zwrócić uwagę na pewną tendencję, która w ostatnich latach ulega coraz większemu nasileniu. Jest nią wykorzystanie druku jako narzędzia do informowania i reklamowania produktów i usług. Przy czym nie oznacza to regresu cywilizacyjnego bynajmniej. Po prostu z wszelkich dostępnych badań wynika, że informacja podana drukiem zostawia większy ślad w pamięci, niż przeczytana na ekranie. O tym też już pisaliśmy w jednym z felietonów. Znaczenie druku rośnie również za sprawą tego, że na rynku przybywa rozwiązań, dzięki którym różnego typu materiały są dostępne w profesjonalnej jakości, dużo taniej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki wyposażeniu w odpowiednie urządzenie drukujące, przedsiębiorca może uzyskać pożądane ulotki, foldery czy małe i duże banery. Na niepozornie wyglądającej drukarce z serii C8 można uzyskać baner o długości aż 1,3 m i szerokości formatu A3.

Lista rozwiązań drukowanych możliwych do uzyskania na sprzęcie Oki obejmuje też druk na folii. Tego typu rozwiązanie staje się coraz popularniejsze, a wiele wskazuje na to, że najlepsze czasy ma jeszcze przed sobą. Wprawdzie druk na folii nie jest niczym nowym, ale niczym nowym też są przecież banery, ulotki reklamowe czy etykiety. Jednak dzięki odpowiednim urządzeniom dziś może mieć je każdy. Tak samo jest, jeśli chodzi o druk na folii. Korzystając z rozwiązań Oki i odpowiednich nośników można szybko, tanio i w profesjonalnej jakości uzyskać na przeźroczystych nośnikach o różnorodnym przeznaczeniu. Są wśród nich folie przeznaczone do użytku na zewnątrz, wewnątrz pomieszczeń, na podłogach. W pierwszym przypadku stosowane są nośniki i druk odporne na działanie warunków atmosferycznych, w tym promieniowania UV. W pomieszczeniach stosowany jest druk na folii bezzapachowej, zaś w przypadku podłóg – materiał i druk muszą być dodatkowo odporne na ścieranie.

Więcej o tym, jakiego sprzętu wymaga druk na folii, jakie materiały są stosowane w tym segmencie, a przede wszystkim gdzie druk na folii już jest stosowany, a gdzie będzie – napiszemy w kolejnym felietonie.

 


Kontakt dla mediów

Rekomendacje Klientów

zobacz dlaczego inni pracują z OKI