OKI Pro9542

Urządzenia drukujące Oki o bardzo szerokiej funkcjonalności, takie jak Oki Pro9542 postrzegane są najczęściej jako narzędzia dla działów reklamy i marketingu. Rozwiązania takie przynoszą również bardzo wymierne, liczone w pieniądzach korzyści.

Ostatnio zwracaliśmy uwagę na drukarkę Oki Pro 9541, która cieszyła się bardzo dużą popularnością podczas tegorocznej edycji Rema Days. Targi te, wbrew obowiązującym od wielu już lat tendencjom, nie tracą na popularności i dopóki będą na nich prezentowane takie rozwiązania jak sprzęt typu Oki Pro9542 czy wspomniana 9541 ich status nie jest zagrożony. Dlaczego? Bo to, co potrafią te urządzenia, trzeba po prostu zobaczyć. Na temat Oki Pro 9541 pisaliśmy też niedawno z innego powodu – drukarka ta została doceniona w fachowych periodykach otrzymując dwie nagrody branżowe. Otrzymała nagrody: Office Oscar magazynu OEN oraz Editor's Choice Award czasopisma Print IT Reseller za innowacyjne funkcje i wartość, którymi może wzbogacić korzystające z niej firmy.

Dla użytkowników to bardzo cenna informacja, że produkt został wyróżniony przez fachowców. Trzeba jednak pamiętać, że wśród użytkowników są też tacy, dla których liczą się bardzo wymierne korzyści, liczone w pieniądzach. W takich przypadkach na niewiele się zda świadomość, że wydrukowane na Oki Pro 9542 materiały mają doskonałą jakość. Podobnie jak elegancka, przyciągająca wzrok twarda okładka książki na niektórych nie robi wrażenia i jest tyle samo warta, co ta sama pozycja w miękkiej obwolucie. Takich użytkowników można przekonać na pewno pokazując, że biznes zyska przy zastosowaniu jakiegoś rozwiązania.

Konkretnym przykładem zastosowania drukarki Oki Pro9542 jest przypadek włoskiego producenta Tipografia Tozzi. Specjalizuje się on w projektowaniu i drukowaniu materiałów do komunikacji wizualnej w sklepie, a mówiąc krótko i kolokwialnie – jest producentem metek. Podstawowy problem, przed jakim stanęła firma to zwiększanie liczby zamówień, ale zmniejszanie ich wolumenów jednostkowych. W takim przypadku z jednej strony zlecanie zewnętrznego druku, jak wcześniej, w rozwiązaniach sitodrukowych przestawało być opłacalne, ale jednocześnie Tipografia Tozzi nie chciało rezygnować w wysokiej jakości produktu. Na rynku trudno było znaleźć alternatywne rozwiązanie tym bardziej, że na metkach występował kolor biały. Firma zdecydowała się na zakup Oki Pro9542 właśnie ze względu na zarówno bezproblemowe drukowanie małych serii oraz pięć tonerów, w tym biały.

 - Jesteśmy pod wrażeniem jego doskonałej jakości kolorów, nie wspominając już o tym, że białe pokrycie jest porównywalne z sitodrukiem - powiedział Roberto Tozzi, właściciel firmy.

Roberto Tozzi zwrócił też uwagę, że w przypadku Oki Pro9542 możliwe było tanie drukowanie rozwiązań w formacie 33 x 48 cm, a produkcja przynoszących duży profit zawieszek wahadłowych, najbardziej wymagających pod względem sprzętu, wzrosła o 10 proc. w ciągu roku. Oczywiście od momentu zakupu Oki Pro9542.


Kontakt dla mediów

Rekomendacje Klientów

zobacz dlaczego inni pracują z OKI