Neonowe kolory kojarzą się nam z wieloma rzeczami, przede wszystkim: letnią odzieżą, sportowymi koszulkami, ulotkami różnych clubów bądź dyskotek, kobietom również z wakacyjnym manicure. Innowacyjny druk, oparty na nowej technologii, który powoli wkracza na polski rynek, zdaje się nieść ze sobą doskonałe zastosowanie i otwiera możliwości branży kreatywnej, a także poligraficznej.
Specyfikacja druku z wykorzystaniem neonowych tonerów
Drukowanie przy pomocy materiałów fluorescencyjnych jest o tyle wygodne, że pozwala nam przygotować niesamowicie jaskrawe wydruki, niezależnie czy decydujemy się na jasne czy ciemne tło. Naniesienie neonowych odcieni sprawdza się niemal na każdej powierzchni i na różnego typu nośnikach. Z powodzeniem można przenieść wydruk na:
- ubrania,
- etui komórkowe,
- gadżety reklamowe firmy,
- produkty dekoracyjne,
- bilety lub vouchery,
- etykiety bądź opakowania.
Zalety neonowych kolorów w druku
Odcienie neonowe doskonale odbijają światło UV, a tym samym druk nabiera trójwymiarowości, charakterystycznego wymiaru 3D. Drukowanie fluorescencyjnych materiałów to przede wszystkim sposób prosty, ale również tani. Neonowe kolory w przypadku różnego rodzaju wystaw, galerii, bądź materiałów promocyjnych typu – ulotki, czy wizytówki – zyskują bardzo duży atut – mianowicie są atrakcyjne i znacznie bardziej przykuwają oko. A jak wiemy atrakcyjność potrafi zachęcić potencjalnych kontrahentów do współpracy, bądź solidnie powiększyć grono naszych klientów. Kolejną zaletą przy zastosowaniu neonowych tonerów jest oszczędność w postaci ograniczenia kosztów samego wydruku. Nie tworzymy w tym przypadku wydruków próbnych, które przy tradycyjnych odcieniach wymagały ręcznych technik drukarskich, znacząco podnosząc koszty całego procesu.
Technologia neonowych kolorów zapewnia personalizację produktu wraz z unikalnymi efektami. Po nowoczesne rozwiązania nie muszą sięgać tylko i wyłącznie wielkie przedsiębiorstwa. Istnieje możliwość samodzielnego druku materiałów, przy pomocy chociażby odpowiedniej drukarki, którą możemy znaleźć na polskim rynku. Tak więc, jeśli prowadzisz własną niewielką działalność, a chcesz zaskoczyć swoich klientów nowym wymiarem reklamy, ulotki, wizytówki bądź wystroju swojego miejsca pracy – postaw na neonowe kolory i stwórz nowy wymiar grafiki nawet we własnym domu.